.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرگردانی اتوبوس پرسپوليس در جاده‌های رشت!

سرپرست تيم پرسپوليس در خصوص اتفاقي كه پس از پايان بازي با ملوان براي اين تيم افتاد، گفت: مسوولان هيات فوتبال و باشگاه انزلي و حتي دست‎اندرکاران نيروي انتظامي از هيچ کوششي جهت هر چه بهتر برگزار شدن اين مسابقه دريغ نداشتند اما متاسفانه به هنگام برگشت و با توجه به اينکه فرماندهي انتظامي استان به خاطر امنيت بازيکنان و عدم بروز حادثه، يک تيم را از شب قبل از بازي در هتل مستقر کرده بود و همچنين نيروهايي را براي اسکورت ماشين بازيکنان فرستاده بود ولي بعد از بازي قرار بر اين شد که اين عزيزان ما را تا جاده اصلي همراهي کنند که متاسفانه افسري که همراه تيم بود، سهواً يا مخصوصاً کاري کرد که راه ما دو چندان شد و اميدواريم نيروي زحمتکش انتظامي از ايشان بخواهند که چرا اين اتفاق افتاد!

وي ادامه داد: افسر مورد نظر مسير اصلي که حدود بيست الي سي دقيقه بود را تغيير داد و بعد از اين که ما را در جاده‎هاي فرعي رها کرد از کاروان پرسپوليس جدا شد تا اتوبوس حامل تيم، حدود دو ساعت و نيم سرگردان جاده‎ها شود و بعد از اين مدت تازه به رشت رسيديم. وي در شرايطي مشکلات حاشيه اي را جهت طي کردن مسير اصلي بهانه قرار داد که بنده حدود چهل سال است اين مسير را طي مي‎کنم و خوشبختانه هيچ گاه در مسير رفت و برگشت مشکلي از سوي تماشاگران حريف براي ما بوجود نيامده، به هر حال بچه ها حسابي از اين بابت لطمه خوردند و دچار ضعف و خستگي شديد شدند که اميدوارم هيچگونه عمدي در کار نبوده باشد.

خوردبين همچنين در رابطه با بازي گفت: همگان واقف هستند که پرسپوليس در اکثر دقايق حاکم مطلق توپ و ميدان بود و حداقل به اندازه انگشتان دو دست و منهاي دو گل به ثمر رسيده فرصت مسلم گلزني هدر داد. البته نبايد فراموش کرد که ملوان هم تيم استخوان دار و دونده اي است که به نظر مي رسد هنوز هماهنگي لازم را کسب نکرده است.

وي افزود: از طرفي اشتباه فاحش محسن قهرماني مهمترين عامل در توقف پرسپوليس در انزلي محسوب مي شود، البته وي هيچگونه عمدي نداشت و با وجودي که "عنايت" رئيس کميته داوران نيز از حقانيت پرسپوليس دفاع کرده است و محمد احمدزاده هم در مصاحبه مطبوعاتي پس از مسابقه به نوعي اين پنالتي را اشتباه قلمداد کرده، نتيجه غير قابل تغيير است و پرسپوليس در اين ديدار دو امتياز حساس را به سادگي از دست داد./ايسنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.